ConnectMyApps som partner

ConnectMyApps ble grunnlagt i 2014 med det formål å forenkle integrasjon og frigjøre virksomheter fra manuell dataregistrering og inkonsekvente registreringer.

ConnectMyApps teamet er et dedikert, engasjert, nysgjerrig, kunnskapsrikt og ustoppelig team av integrasjonseksperter, som gir kundene våre verdifulle råd, sørger for sømløs integrasjon og leverer topp ytelse for å garantere deg en utmerket integrasjonsopplevelse.

I dag hjelper ConnectMyApps over 1000 mellomstore og store kunder over hele Europa med å gjøre dataflyten mer automatisert, sikker og tidsriktig ved å koble sammen systemene de er avhengige av i økonomi-, salgs-, markedsførings-, HR- og andre driftsprosesser, fra våre kontorer i Oslo, London og Lisboa.

Canvas – Koble sammen alle forretningsdataene dine med Canvas

Canvas er den ultimate løsningen for bedrifter som ønsker å overføre data mellom forretningsapplikasjoner på en enkel måte. Med vår iPaaS-plattform kan du automatisere datasynkroniseringer, som igjen gjør at du sparer tid og reduserer feil/errors.

Hva Canvas gjør og tilbyr:

La Canvas taseg av av API-er, infrastruktur, administrasjon og informasjonssikkerhet, slik at du kan være trygg på at integrasjonene dine fungerer problemfritt – år etter år.

  1. Skalerbar til din størrelse: Enten du er en mellomstor eller stor bedrift, tilpasser Canvas seg virksomhetens størrelse og kompleksitet.
  2. Gjør det selv eller full støtte: Ta ansvar for din egen programvareintegrasjon med Canvas, eller la vårt team av eksperter håndtere det for deg.
  3. AI-forbedrede integrasjoner: Beskriv hva du trenger i klartekst, så skaper Canvas AI Code Assistant-funksjonen den nødvendige koden for deg.
  4. Automatiser arbeidsflyten din: Effektiviser arbeidsflyten og automatiser prosessene som ellers sinker virksomheten.

Dette er hva brukere og kunder av Canvas sier:

«Vi er svært fornøyde med ConnectMyApps. Hvis alle programvareleverandører var så løsningsorienterte, ville verden vært bedre sted. Integrasjonene våre går på skinner.»

«Vi har brukt ConnectMyApps siden 2018. Integrasjonene mellom HR- og lønnssystemene våre har kjørt problemfritt med ConnectMyApps som leverandør av integrasjoner.»

«Det var enkelt å lage integrasjonen selv, selv uten programmeringserfaring eller bruk av utviklere. Jeg klarte å gjøre mer selv enn jeg hadde forventet, og integrasjonen gjør akkurat det jeg ønsket.

«Ved å bruke Canvas forhåndsbygde komponenter og blokker effektiviserte vi ikke bare prosessen vår, men vi sparte også omtrent 50 % av tiden vår.»

Marked: Integrasjoner for Norske kunder og Norske applikasjoner

Canvas integrasjonsplattform er utviklet i Norge og passer perfekt for det Norske markedet.

Med utgangspunkt i Norge så har de viktigste «sær-Norske» applikasjoner såvel som de største internasjonale applikasjoner, allerede ferdigutviklede integrasjoner. Det gjør det enklere komme i gang og man ser raskere verdier som skapes med en gjennomprøvd og testet integrasjon. Canvas har forhåndsdefinerte integrasjoner utviklet innenfor ERP, CRM, HRM, Lønn, Finans og Infrastruktur for å nevne noen områder. Se hele listen over applikasjoner som støttes «out-of-the box» her: https://www.connectmyapps.com/product

Canvas er integrasjonsplattformen (forkortet iPaaS) til det Norske selskapet ConnectMyApps. 
 

Selskapet ble opprettet i 2014 og har foruten hovedkontor i Oslo, også kontorer i London og Lisboa. De har pr August 2024 over 1000 kunder i inn- og utland og har et statement om at de hjelper kunder i mid-size og enterprise segmentet med å «Gjøre datastrømmene deres mer automatiserte, sikre og tidsriktige ved å koble sammen systemene de er avhengige av innen økonomi, salg, markedsføring, HR og andre driftsprosesser.»

Les mer om selskapet ConnectMyApps og Canvas her: https://www.connectmyapps.com/about-us

ConnectMyApps har over 1000 kunder på sin iPaaS plattform og er derfor godt etablert som en viktig aktør innenfor dette fagfeltet. Kunden spenner fra noen få 1:1 integrasjoner til større miljø hvor Canvas er strategisk og vesentlig del av kundens infrastruktur. Noen av de kundereferansene ConnectMyApps trekker frem er Kjell & CO samt Serit Eltele. 
 
Hos Serit Eltele trekkes det frem hvordan Canvas med god datastrøm og automatisering bidrar internt og i kundeprosjekter, mens Kjell og Co spesielt trekker frem enkelheten og hvor lett det var å lage nye integrasjoner.  
 
Se mer her for flere eksempler på gode Canvas kunder: https://www.connectmyapps.com/
CMA og Voglio går sammen med felles budskap på Computerworld sin Peopletech konferanse 10.September 2024

Fra scenen vil vi snakke om hvordan man kan tilrettelegge for automatisering og bruk av KI. Vi vil her gjennom noen enkle eksempler vise hvordan du med Canvas, kan bygge et fundament for automatisering og bruk av data inn mot KI. Hvordan sikre seg at man ikke låser seg til en løsning, men bygger en løsning som ivaretar fleksibilitet og valgfrihet i et miljø med flere applikasjoner og datakilder fordelt utover flere plattformer i skyen og/eller i ditt eget datasenter.  
 
Se her for mer info om selve konferansen og påmelding: https://event.cw.no/peopletech24
Enkelheten er en av kjennetegnene ved Canvas.  Voglio er en partner for de kundene som ønsker rådgivning, kompetansetilgang og trenger mer fleksibilitet. Hvordan henger det sammen?  
 
Vi har stor tror på at Voglio har noe å tilføre de kundene som ønsker å ta i bruk Canvas. Vi har jobbet med integrasjoner og prosesser i en årrekke og vet hvordan du kan få gjennomført et godt integrasjonsprosjekt – også når selve plattformen er enkel å ta i bruk. Vi ser at det er mange som ikke har tid eller kapasitet til å gjennomføre selv små og enkle prosjekter på siden av den daglige drift. Det er mange fallgruver og man skal vite hva man gjør før man setter en slik løsning i drift.
 
Voglio har en fleksibel tilnærming til hva vi kan hjelpe kunder med. Noen har kanskje bare behov for litt veiledning i starten, kall det støttehjul på en sykkel til du lærer å sykle på egne hånd,  mens andre vil sette bort hele prosjektet og heller ha en nøkkelferdig løsning levert og driftet. Noen trenger kanskje råd og veiledning i forhold til 3.parts leverandører inn i et slik øko-system mens andre vil ha hjelp til å forstå hvordan prosessene setter premissene til integrasjonsprosess. Vi kan bistå med alle varianter enten du har 2 personer på IT med begrenset kapasitet eller du har 15 stk hvorav flere har anledning til å engasjere seg i prosjektet. Vi hjelper kundene ut ifra hva som er DERES konkrete behov. 
 
/ Jon Mohaugen – Salgsdirektør i Voglio

Kompetansepartner

Voglio innehar masse praktisk og teoretisk kompetanse på hvordan man kan skape verdi ut ifra en integrasjonsplattform. Vi kan støtte deg i alle aktuelle faser av et integrasjonsprosjekt (eks verdikjeder, prosesser, bruken av integrasjon, produktrådgivning implementering og forvaltning/support). Vi har levert løsninger og har erfaring fra integrasjonsprosjekter hvor en rekke teknologier og applikasjoner har blitt integrert (eks. ServiceNow, Atlassian Jira, Appfarm, Google Coud, 4Human, Slack, Unit4, Dynamis Web, Microsoft Azure SQL, Microsoft Dynamics, Microsoft Power BI, NetAdmin, Box, Visma.net, http/Https REST i ulike varianter, SOAL of FTP filutveksling m.fl.)

Erfaringer fra andre fagområder

Migrering, Lift&Shift, IT infrastruktur (nettverk, sikkerhet, klient og server), applikasjonsutvikling, samhandlingsløsninger, digital skilting, videoovervåkning, mobilitet, IoT, smarte bygg/byer, Service Management, koding, grafisk arbeid, etablering av tjenester i skyen, arbeid med porteføljestyring, leverandørstyring, strategiprosesser, utvikling av markedsplaner og økonomisk styring.

Se også ConnectMyApps web sider

https://www.connectmyapps.com/